Infolinia: (41) 368 39 51 lub (41) 345 21 34

Zaloguj

Zarejestruj



Koszyk0
Suma:0,00 zł
Twój koszyk jest pusty.

Ogólne

Co to jest Internetowy Sklep Tapicerski?

Sklep internetowy prowadzony przez spółkę Antamir Sp.J. zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073970.

Czym zajmuje się Internetowy Sklep Tapicerski?

Zajmujemy się sprzedażą wysyłkową (przez Internet) produktów z szeroko rozumianej branży artykułów tapicerskich.

Kiedy został uruchomiony Internetowy Sklep Tapicerski?

Internetowy Sklep Tapicerski uruchomiliśmy we wrześniu 2012 roku. W branży tapicerskiej działamy nieprzerwanie od 1993 roku. Obecnie jesteśmy największą hurtownią tapicerską w regionie.

 

 

Bezpieczeństwo

Czy robienie zakupów na tej stronie jest bezpieczne?

Tak, posiadamy wdrożony certyfikat SSL, które zapewnia szyfrowane połączenie po protokole https://. Zapewnia on poufność danych przesyłanych na linii klient-serwer.

Ponadto mogą Państwo skorzystać z bezpiecznych płatności online naszego partnera - Tpay.com, który wyposażony jest we własne mechanizmy gwarantujące prywatność danych transakcyjnych.

Prosimy pamiętać, także o podstawowych zasadach bezpieczeństwa i pod żadnym pozorem nigdy nie podawać danych do swojego konta oraz nie logować się z komputerów, do których ma dostęp wiele osób, gdyż stwarza to potencjalne ryzyko utraty dostępu do konta!

Czy robienie zakupów w waszej firmie jest bezpieczne?

Działalność w branży tapicerskiej prowadzimy nieprzerwanie od 1993 roku, we wrześniu 2012 roku rozpoczęliśmy sprzedaż przez Internet.

W tym czasie zaufało Nam tysiące zadowolonych klientów, zarówno detalicznych i hurtowych.

Obecnie jesteśmy największą w regionie hurtownią artykułów tapicerskich.

Antamir to sprawdzony i doświadczony partner, można na nas liczyć.

Czy moje prywatne dane są komuś udostępniane?

Dane klienta mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom biorących udział przy procesie zamówienia w celach jego zrealizowania (np. firmie kurierskiej, aby mogła dostarczyć przesyłkę na wskazany adres).

 

 

Produkty

Czy wszystkie oferowane przez Was produkty są nowe?

Tak, sprzedajemy wyłącznie nowe produkty prosto od producentów.

Co znaczy Cleanaboo i Cleanaboo+?

Specjalna warstwa ochronna zabezpieczająca tkaninę przed powstawaniem plam. Tkanina z technologią Cleanaboo/Cleanaboo+ nabiera właściwości hydrofobowych, czyli nie wchłania płynów (wody, kawy itp.), a rozlany płyn natychmiast formuje się w krople i nie wnika do wnętrzna tkaniny. Cleanaboo+ jest nowszą wersją Cleanaboo, w jeszcze większym stopniu minimalizuje ryzyko powstawania plam.

Co znaczny 1 mb tkaniny?

1 mb = 1 metr bieżący, czyli tkanina o długości 1 metra na jej szerokość (dł. 1m x szer. tkaniny)

Jaka jest różnica między 1 mb (metrem bieżącym) a 1 m2 (metrem kwadratowym) tkaniny?

1 mb = tkanina o długości 1 metra i szerokości zgodnie z opisem w szczegółach produktu

a) Przykład [gdy 1 szt. = 1 mb a szerokość tkaniny 2 metry to 1 szt. = dł. 1m x szer. 2m = 1mb tkaniny o szerokości 2 metrów

1 m2 = tkanina o długości 1 metra i szerokości 1 metra

b) Przykład [gdy 1 szt. = 1 m2 a szerokość tkaniny 2 metry to 1 szt. = dł. 0.5m x szer. 2m = 1m2 tkaniny o szerokości 2 metrów

Jak kupię przykładowo 5 mb jednej tkaniny, to dostanę ją w całości?

Tak, zawsze tkanina ucinana jest w całości, a nie co 1 metr bieżący. Kupując przykładowo 5 mb (metrów bieżących) tkaniny, klient dostanie 5 mb w jednym kawałku.

Chciałbym kupić piankę, ale nie widzę pasującego mi formatu/gęstości/grubości?

Istnieje możliwość zamówienia indwywidualnego rozmiaru pianki oraz innych gęstości pianek. Prosimy w tym celu o - kontakt - z naszą firmą

 

 

Wysyłka

W jaki sposób dostarczacie towar?

Towar wysyłamy firmą kurierską DHL (na terenie Polski) oraz firmą kurierską GLS (na zagranicę).

Czy mogę odebrać osobiście towar?

Tak, towar można odebrać osobiście (bezpłatnie) w Kielcach, w naszej hurtowni tapicerskiej „Antamir” przy ul. Markowskiego 7, w dni robocze: pon. - pt. 8:00 - 16:00, sob. 8:00 - 13:00

Czy mogę monitorować dostarczanie przesyłek przez firmę kurierską?

Tak, na stronie firmy kurierskiej DHL poprzez numer przesyłki, który Państwo otrzymacie na swoją pocztę e-mail, gdy nadamy przesyłkę.

Czy wysyłacie towar za granicę?

Tak. Towar za granicę wysyłamy za pomocą firmą kurierską GLS. Obecnie prowadzimy wysyłkę do kilkunastu krajów europejskich, jednak istnieje możliwość rozszerzenia listy tych krajów. W tym celu prosimy wcześniej o - kontakt - z naszą firmą, aby sprawdzić, czy dana lokalizacja jest obsługiwana przez firmę kurierską, oraz celem ustaleniem całkowitego kosztu dostarczenia zamówienia pod wskazany adres po za terenami Polski. Szczegóły na temat czasu i kosztów dostawy znajdą Państwo w artykule - dostawa - Towar za granicę wysyłamy jedynie po wcześniejszej przedpłacie: na konto lub przez płatności PayPal, więcej szczegółów w artykule - płatności - 

Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę standardowo wynosi od 24 godzin do 72 godzin w dni robocze. W przypadku produktów na zamówienie, czas oczekiwania może być dłuższy, o czym klient jest informowany, gdy wejdzie w szczegóły produktu, zakładka: Dostępność. W przypadku zamówień zagranicznych, czas dostawy w zależności od kraju wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Więcej informacji w artykule - dostawa -

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy zależy od opcji dostarczenia towaru na jaką zdecydował się klient. Odbiór osobisty 0 zł, Kurier DHL 19 zł, Kurier DHL za pobraniem 29 zł. Szczegółowe informacje na temat kosztów wysyłki znajdą Państwo w artykule - dostawa -

 

 

Płatności

Czy można płacić gotówką?

Tak, można zapłacić gotówką kurierowi przy opcji płatności: za pobraniem lub podczas odbioru osobistego w siedzibie Naszej firmy.

Czy obsługujecie bezpieczne płatności on-line/internetowe?

Tak, korzystamy z systemu płatności internetowych Tpay.com, więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie - płatności -

Czy obsługujecie płatności PayPal?

Tak, PayPal dostępny jest jedynie dla klientów z zagranicy.

Dla klientów z Polski specjalnie zaimplementowaliśmy płatności internetowe: Tpay.com

Ceny podane w sklepie internetowym są brutto czy netto?

Wszystkie ceny są cenami brutto PLN (zawierają podatek VAT).

Jaki jest numer konta bankowego do obsługi płatności przedpłaty (przelew na konto)?

Bank: ING Bank Śląski S.A.

Rachunek: 76 1050 1416 1000 0091 4655 9118

Dla transakcji międzynarodowych:

IBAN: PL76105014161000009146559118

Kod BIC (Swift): INGBPLPW

 

 

Konto klienta

Czy trzeba mieć konto by dokonać zakupów?

Nie trzeba mieć konta, by dokonać zakupów. Jedynym wymogiem jest podanie danych do wysyłki, w tym także konta e-mail, na który wyślemy informacje nt. stanu realizacji zamówienia. Dane do wysyłki można podać podczas składania zamówienia. Własne konto daje dostęp do historii zamówień.

Jak założyć konto?

Aby założyć konto należy się zarejestrować (wystarczy podać email i hasło)

Nie mogę się zarejestrować

Wyślij wiadomość e-mail z dokładnym opisem problemu na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie mogę się zalogować

Sprawdź czy nie jest włączony przycisk caps lock (WIELKIE LITERY).

Login to Twój adres email, jeśli nie pamiętasz hasła możesz je teraz zresetować - zresetuj hasło - i postępować według instrukcji.

W razie dalszych problemów prosimy o - kontakt - z naszą firmą.

Zapomniałem hasła do konta

Kliknij - tutaj - i postępuj zgodnie z opisem.

Zapomniałem nazwy użytkownika

Nazwa użytkownika / login to Twój adres email.

W razie problemów prosimy o - kontakt - z naszą firmą.

Gdzie mogę zobaczyć moje zamówienia?

Jeśli założyłeś u nas konto, możesz - tutaj - zobaczyć swoje zamówienia.

Gdzie mogę zmienić swoje dane?

Kliknij - tutaj - i zaloguj się, aby zmienić swoje dane.

 

Rabaty

Czy przy dużych zamówieniach można liczyć na rabat?

Tak, w przypadku dużych (np. hurtowych) zamówień , stałych klientów (np. tapicerów) możemy zaoferować Państwu rabaty na produkty w sklepie internetowym.

Kto może dostać rabat

Stali klienci (np. tapicerzy) oraz klienci z dużymi (hurtowymi) zamówieniami.

Ile % rabatu można dostać

Rabaty udzielane są w trybie indywidualnym.

Prosimy o - kontakt - z naszą firmą, aby uzyskać więcej szczegółów na temat możliwych rabatów.

 

 

Gwarancje - Reklamacje - Zwroty

Czy produkty w sklepie są objęte gwarancją?

Tak, na wszystkie produkty w sklepie internetowym obowiązuje gwarancja producenta.

Czy można oddać zakupiony przedmiot?

W przypadku zakupów przez Internet przysługuje Państwu prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.

W tym celu prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy i o jego nam przesłanie