Co to jest Internetowy Sklep Tapicerski
Sklep internetowy prowadzony przez spółkę Antamir Sp.J. zarejestrowaną w Sądzie Rejonowym w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000073970.
Czym zajmuje się Internetowy Sklep Tapicerski
Zajmujemy się sprzedażą wysyłkową (przez Internet) produktów z szeroko rozumianej branży artykułów tapicerskich. Od 1993 roku prowadzimy stacjonarną hurtownię tapicerską Antamir w Kielcach.
Kiedy został uruchomiony Internetowy Sklep Tapicerski
Internetowy Sklep Tapicerski uruchomiliśmy we wrześniu 2012 roku. W branży tapicerskiej działamy nieprzerwanie od 1993 roku. Obecnie jesteśmy największą w regionie hurtownią artykułów tapicerskich i jednym z największych sklepów internetowych z artykułami tapicerskimi w Polsce.
Czy robienie zakupów na tej stronie jest bezpieczne
Tak, posiadamy wdrożony certyfikat SSL, które zapewnia szyfrowane połączenie po protokole https://. Zapewnia on poufność danych przesyłanych na linii klient-serwer.
Ponadto mogą Państwo skorzystać z bezpiecznych płatności online naszego partnera – Przelewy24, który wyposażony jest we własne mechanizmy gwarantujące prywatność danych transakcyjnych.
Prosimy pamiętać, także o podstawowych zasadach bezpieczeństwa i pod żadnym pozorem nigdy nie podawać danych do swojego konta oraz nie logować się z komputerów, do których ma dostęp wiele osób, gdyż stwarza to potencjalne ryzyko utraty dostępu do konta!
Czy robienie zakupów w waszej firmie jest bezpieczne
Działalność w branży tapicerskiej prowadzimy nieprzerwanie od 1993 roku, we wrześniu 2012 roku rozpoczęliśmy sprzedaż przez Internet.
W tym czasie zaufało Nam tysiące zadowolonych klientów, zarówno detalicznych i hurtowych.
Obecnie jesteśmy największą w regionie hurtownią artykułów tapicerskich i jednym z największych sklepów internetowych z artykułami tapicerskimi w Polsce.
Czy moje dane są komuś udostępniane
Dane mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom biorących udział przy procesie realizacji zamówienia (np. firma kurierska, operator płatności internetowych).
Czy wszystkie oferowane przez Was produkty są nowe
Tak, sprzedajemy wyłącznie nowe produkty prosto od producentów.
Co znaczy Cleanaboo i Cleanaboo+
Specjalna warstwa ochronna zabezpieczająca tkaninę przed powstawaniem plam. Tkanina z technologią Cleanaboo/Cleanaboo+ nabiera właściwości hydrofobowych, czyli nie wchłania płynów (wody, kawy itp.), a rozlany płyn natychmiast formuje się w krople i nie wnika do wnętrzna tkaniny. Cleanaboo+ jest nowszą wersją Cleanaboo, w jeszcze większym stopniu minimalizuje ryzyko powstawania plam.
Co oznacza 1 mb tkaniny?
1 mb = 1 metr bieżący, czyli tkanina o długości 1 metra na jej szerokość (dł. 1m x szer. tkaniny)
Jaka jest różnica między 1 mb (metrem bieżącym) a 1 m2 (metrem kwadratowym) tkaniny
1 mb = tkanina o długości 1 metra i szerokości zgodnie z opisem w szczegółach produktu
- a) Przykład [gdy 1 szt. = 1 mb a szerokość tkaniny 2 metry to 1 szt. = dł. 1m x szer. 2m = 1mb tkaniny o szerokości 2 metrów
1 m2 = tkanina o długości 1 metra i szerokości 1 metra
- b) Przykład [gdy 1 szt. = 1 m2 a szerokość tkaniny 2 metry to 1 szt. = dł. 0.5m x szer. 2m = 1m2 tkaniny o szerokości 2 metrów
Jak kupię przykładowo 5 mb jednej tkaniny, to czy dostanę ją w całości
Tak, zawsze tkanina ucinana jest w całości, a nie co 1 metr bieżący. Kupując przykładowo 5 mb (metrów bieżących) tkaniny, klient dostanie 5 mb w jednym kawałku.
Chciałbym kupić piankę, ale nie widzę pasującego mi formatu/gęstości/grubości
Istnieje możliwość zamówienia indwywidualnego rozmiaru pianki oraz innych gęstości pianek. Prosimy w tym celu o – kontakt – z naszą firmą
W jaki sposób wysyłacie produkty
Towar wysyłamy firmą kurierską DHL (na terenie Polski) oraz firmą kurierską GLS (na zagranicę). Więcej informacji znajdą Państwo na stronie – dostawa –
Czy mogę odebrać osobiście towar
Tak, towar można odebrać osobiście (bezpłatnie) w Kielcach, w naszej hurtowni tapicerskiej „Antamir” przy ul. Markowskiego 7, w dni robocze: pon. – pt. 8:00 – 16:00.
Czy mogę monitorować dostarczanie przesyłek przez firmę kurierską
Tak, na stronie firmy kurierskiej DHL poprzez numer przesyłki, który Państwo otrzymacie na swoją pocztę e-mail, gdy nadamy przesyłkę.
Czy wysyłacie produkty za granicę
Tak. Towar za granicę wysyłamy za pomocą firmą kurierską GLS. Obecnie prowadzimy wysyłkę do kilkunastu krajów europejskich, jednak istnieje możliwość rozszerzenia listy tych krajów. W tym celu prosimy wcześniej o kontakt z naszą firmą, aby sprawdzić, czy dana lokalizacja jest obsługiwana przez firmę kurierską, oraz celem ustaleniem całkowitego kosztu dostarczenia zamówienia pod wskazany adres po za terenami Polski. Szczegóły na temat czasu i kosztów dostawy znajdą Państwo na stronie – dostawa – Towar za granicę wysyłamy jedynie po wcześniejszej przedpłacie: na konto lub przez płatności PayPal, więcej szczegółów na stronie – płatności –
Jak długo trzeba czekać na przesyłkę
Czas oczekiwania na przesyłkę standardowo wynosi od 24 godzin do 72 godzin w dni robocze. W przypadku produktów na zamówienie, czas oczekiwania może być dłuższy, o czym klient jest informowany, gdy wejdzie w szczegóły produktu, zakładka: Dostępność. W przypadku zamówień zagranicznych, czas dostawy w zależności od kraju wynosi od 2 do 7 dni roboczych. Więcej informacji w artykule – dostawa –
Jaki jest koszt dostawy
Koszt dostawy zależy od opcji dostarczenia towaru na jaką zdecydował się klient. Szczegółowe informacje na temat kosztów wysyłki znajdą Państwo na stronie – dostawa –
Czy można płacić gotówką
Tak, można zapłacić gotówką podczas odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy lub kurierowi przy odbiorze przesyłki.
Czy obsługujecie bezpieczne płatności on-line/internetowe
Tak, korzystamy z systemu płatności internetowych Przelewy24, więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie – płatności –
Czy przyjmujecie płatności przez PayPal
Tak, PayPal dostępny jest dla Klientów z zagranicy.
Dla Klientów z Polski dostępne są płatności internetowe: Przelewy24.
Ceny podane w sklepie internetowym są brutto czy netto
Wszystkie ceny są cenami brutto PLN (zawierają podatek VAT).
Jaki jest numer konta bankowego do obsługi płatności przedpłaty (przelew na konto)
- Bank: ING Bank Śląski S.A.
- Rachunek: 76 1050 1416 1000 0091 4655 9118
- Dla transakcji międzynarodowych:
- IBAN: PL76105014161000009146559118
- Kod BIC (Swift): INGBPLPW
Czy trzeba mieć konto, by dokonać zakupów
Nie trzeba mieć konta, by dokonać zakupów. Jedynym wymogiem jest podanie danych do wysyłki, w tym także konta e-mail, na który wyślemy informacje nt. stanu realizacji zamówienia. Dane do wysyłki można podać podczas składania zamówienia. Własne konto daje dostęp do historii zamówień.
Jak założyć konto
Aby założyć konto należy się – zarejestrować – podając swój adres email i hasło.
Nie mogę się założyć konta
Wyślij wiadomość przez formularz kontaktowy na stronie – kontakt – z opisem problemu
Nie mogę się zalogować
Sprawdź czy nie jest włączony przycisk caps lock (WIELKIE LITERY).
Login to Twój adres email, jeśli nie pamiętasz hasła możesz je teraz zresetować – zresetuj hasło – i postępować według instrukcji.
W razie dalszych problemów prosimy o – kontakt – z naszą firmą.
Zapomniałem hasła do konta
Kliknij – tutaj – i postępuj zgodnie z opisem.
Zapomniałem nazwy użytkownika
Nazwa użytkownika to Twój adres email.
W razie problemów prosimy o – kontakt – z naszą firmą.
Gdzie mogę zobaczyć moje zamówienia?
Jeśli założyłeś u nas konto, możesz – tutaj – zobaczyć swoje zamówienia.
Gdzie mogę zmienić swoje dane
Kliknij – tutaj – i zaloguj się, aby zmienić swoje dane.