Postanowienia ogólne
§ 1
- Regulamin Sklepu Internetowego, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu na stronie internetowej www.sklep-tapicerski.pl.
- Sklep Internetowy www.sklep-tapicerski.pl, zwany dalej „Sklepem” lub „Sklepem Internetowym”, prowadzony jest przez spółkę pod firmą PHUP Antamir sp.j. M. Jeżewski, T. Jurkiewicz, J. Kołkiewicz, A. Zając, z siedzibą w Kielcach, ul. Markowskiego nr 7, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0000073970, REGON 290395090, NIP 657-02-35-358, tel.: (0-41) 368-39-51, zwaną dalej „Sprzedającym” o numerze konta:
- Bank: ING Bank Śląski S.A.
- Rachunek: 76 1050 1416 1000 0091 4655 9118
- Dla transakcji międzynarodowych:
- IBAN: PL76105014161000009146559118
- Kod BIC (Swift): INGBPLPW
- Kontakt ze sklepem możliwy jest przez adres e-mail sklep@sklep-tapicerski.pl oraz infolinię (0-41) 368-39-51 oraz (0-41) 345-21-34.
- Przedstawione w Sklepie zdjęcia i opisy towarów nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert.
- Kupującym (Klientem) może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zarejestrowana w Sklepie Internetowym. Kupujący może dokonać zakupu w Sklepie Internetowym również bez konieczności rejestracji w sklepie internetowym.
- Każdy Klient dokonujący zakupu w Sklepie Internetowym zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem.
Zamówienia
§ 2
- Przedmiotem sprzedaży w Sklepie Internetowym są produkty prezentowane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- Sprzedający ma obowiązek dostarczenia Klientowi rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 556[1] – 556[3] ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
- Za pośrednictwem Sklepu Klient ma możliwość dokonania zamówienia towarów dostępnych w Sklepie.
- Warunkami koniecznymi do dokonania zakupu w Sklepie są: dostęp do komputera, przeglądarki internetowej i Internetu, wybór nabywanego produktu oraz, zgodnie z wyborem dokonanym przez Klienta:
- a) złożenie zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia bez dokonywania rejestracji w Sklepie oraz podanie danych osobowych niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży (imię, nazwisko, adres do doręczenia produktu, nr telefonu do kontaktu przez kuriera) albo,
- b) rejestracja w Sklepie za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Sklepu w celu stworzenia Konta Klienta, zwanego dalej Kontem, zabezpieczonego loginem oraz hasłem i zalogowanie się do Konta oraz złożenie zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone po godzinie 13:00, w soboty, niedziele oraz święta będą realizowanie następnego dnia roboczego.
- Doręczenie przez Sprzedającego Kupującemu (po złożeniu przez niego Zamówienia w Sklepie) potwierdzenia zamówienia (potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji) jest równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
§ 3
- W celu dokonania zakupu Klient powinien:
- wejść na stronę internetową Sklepu;
- zapoznać się z treścią oferty danego produktu;
- dokonać wyboru zamawianych towarów;
- dodać wybraną ilość produktów do koszyka, w przypadku ich
- dostępności;
- zatwierdzić zamówienie przez naciśnięcie odpowiedniego przycisku;
- wybrać sposób dostawy produktu;
- wybrać sposób płatności;
- podać dane do wysyłki produktu;
- zapoznać się z podsumowaniem zamówienia oraz z Regulaminem, Polityką Prywatności i prawami związanymi z ochroną danych osobowych Klienta oraz złożyć oświadczenia o akceptacji zamówienia, Regulaminu, jeżeli Klient je akceptuje oraz oświadczenie o zapoznaniu się z prawami związanymi z ochroną danych osobowych Klienta po zapoznaniu się z ww. prawami;
- złożyć zamówienie przy użyciu przycisku (hiperłącza) „Kupuję i płacę”.
- Zamówienia są realizowane tylko na terytorium Polski oraz innych krajów Unii Europejskiej.
- Sprzedający nie jest zobowiązany do sprawdzania prawdziwości danych podanych przez Klienta przy rejestracji, w szczególności adresu do wysyłki. Zamówienia Klientów, którzy w trakcie rejestracji nie podali wszystkich wymaganych danych nie będą realizowane.
- Po otrzymaniu zamówienia Sprzedający potwierdzi jego otrzymanie za pośrednictwem wiadomości elektronicznej, która zostanie wysłana na adres e-mail Klienta.
- W przypadku braku części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o takim fakcie i podejmuje decyzję o dalszym sposobie realizacji zamówienia.
Dostawa
§ 4
- Sprzedający przystępuje do wysyłki towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych niezwłocznie po wysłaniu potwierdzenia zamówienia (potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji), oraz po wyborze przez Kupującego sposobu zapłaty.
- Jeżeli zamawiany towar nie jest dostępny w magazynie Sklepu, Sprzedający nie wysyła potwierdzenia zamówienia (potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji) i nie dochodzi do zawarcia umowy. W takim przypadku Sklep przedstawia Klientowi informację w jakim terminie towar będzie dostępny wraz z indywidualną propozycją realizacji zamówienia, a Klient ma pełną swobodę i może zaakceptować ofertę albo może jej nie przyjąć.
- Towar jest dostarczany Kupującemu przez Sprzedającego za pośrednictwem firmy kurierskiej wybranie przez Sklep.
- Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w siedzibie Sprzedającego w godzinach 8-16 w dni powszednie oraz 8-13 w soboty.
- Koszt przesyłki towaru ponosi Kupujący.
§ 5
- Dostawa nie dojdzie do skutku, jeżeli:
- Klient podał nieprawdziwe lub fałszywe dane przy rejestracji lub przy zamówieniu;
- nie można skontaktować się z Klientem pod wskazanym przez niego numerem telefonu lub adresem e-mail;
- Klient złoży zamówienie niespełniające warunków określonych w § 3 ust 1 i 2.
- Klient ma obowiązek przy odbiorze upewnić się, że produkt został dostarczony w całości i bez uszkodzeń. Jeżeli uzna, że produkt nie jest kompletny lub jest uszkodzony powinien nie przyjąć towaru i wypełnić przy kurierze specjalny protokół reklamacyjny.
Ceny i formy płatności
§ 6
- Wszystkie ceny w Sklepie internetowym podane są w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, które są uwidocznione jest jako odrębna pozycja na fakturze VAT oraz w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji. Koszty dostawy są również wyszczególnione na stronie internetowej Sklepu.
- Podane ceny są wiążące w chwili składania zamówienia przez Klienta.
§ 7
- Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny w momencie odbioru towaru, Klient może również dokonać przedpłaty na konto bankowe Sklepu.
- Zapłata ceny następuje gotówką w przypadku odbioru osobistego w siedzibie sklepu oraz w razie wybrania opcji dostarczenia towaru kurierem za pobraniem.
- Zapłata w formie przedpłaty na konto może nastąpić poprzez przelew on-line.
Odstąpienie od umowy
§ 8
- Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16 poz. 93 ze zm.), zwanej dalej „Kodeksem cywilnym”, na podstawie art. 27 ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) może bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem ust. 4, 6 i 7 poniżej, odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia objęcia przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik towaru w posiadanie, składając oświadczenie listownie na adres ul. Markowskiego 7, kod pocztowy Kielce lub e-mailem na adres sklep@sklep-tapicerski.pl;
- Jeżeli przed odstąpieniem od umowy Klient zapłacił cenę, jest ona zwracana przez Sprzedającego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymaniu oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy wraz z poniesionymi przez Klienta kosztami dostarczenia towaru (poprzez koszty dostarczenia towaru rozumie się koszty jego dostarczenia Klientowi w ramach realizacji zamówienia), przy czym Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient ma obowiązek zwrócić towar Sprzedającemu lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
- Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu towaru (w szczególności koszty przesyłki zwracanego towaru), chyba że Sprzedający zgodził się je ponieść lub nie poinformował Klienta o konieczności poniesienia tych kosztów.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności towaru.
Gwarancje i reklamacje
§ 9
- Miejscem składania reklamacji jest siedziba Sprzedającego.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia Sprzedającemu.
- Każdemu Klientowi, który zawarł umowę sprzedaży przysługuje prawo do reklamacji.
- Reklamacje należy składać za pośrednictwem adresu e-mail sklep@sklep-tapicerski.pl
- Po przyjęciu zgłoszenia reklamacyjnego przez Sprzedawcę, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą dalszą instrukcję postępowania reklamacyjnego.
- Reklamowany produkt należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego, będącej miejscem jego zakupu.
- Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną. Sprawny przebieg procedury reklamacyjnej, a w szczególności odbiór przesyłki reklamacyjnej przez Sprzedawcę jest uzależniony od prawidłowego i widocznego oznaczenia przesyłki. Jego brak uniemożliwia identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i znacznie opóźnia rozpatrzenie sprawy.
- Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej produkt ten został dostarczony do Sprzedającego.
- Większość produktów oferowanych przez Sprzedawcę jest objęta gwarancją producenta, importera lub sprzedawcy. W przypadku wystawienia przez Gwaranta oświadczenia gwarancyjnego warunki udzielonej gwarancji są określone w karcie gwarancyjnej. Powyższe postanowienie nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
Przetwarzanie danych osobowych
§ 10
- Dane osobowe podawane przez Klienta w trakcie rejestracji lub dokonywania zakupu bez rejestracji w Sklepie są przetwarzane w celu realizacji zamówienia i wyłącznie w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub składania zamówienia jest dobrowolne, choć konieczne do realizacji umowy sprzedaży, zawieranej przez Klienta ze Sprzedającym.
- Dane osobowe mogą być przekazywane w celu realizacji zamówienia firmom kurierskim oraz innym podmiotom, którym Sprzedający powierzył czynności związane z wykonaniem umowy.
- Sklep zapewnia Klientom wszystkie prawa i dostęp do informacji dotyczących przetwarzanych danych osobowych. Szczegółowe informacje o Administratorze danych osobowych oraz prawach dotyczących danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.
Wejście regulaminu w życie
§ 11
Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r.
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY – pobierz plik (247KB) .PDF